Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 9 november 2012

PENCIL FACTORY





Bilder via BoBedre

Ja, men jag är ju så svag för svart. Gärna i kombination med naturfärger och trä. Snyggt blir det på bild också. Denna lägenhet ligger i en gammal nedlagd pennfabrik i Danmark. Hemmet är harmoniskt inredd och en röd tråd löper genom hela lägenheten. Det snygga, svarta köket och ett flertal utav möblerna kommer från Vipp

//I am so weak for black. Preferably in combination with natural colors and wood. This apartment is located in an old abandoned pencil factory in Denmark. The home is harmoniously decorated and a common thread running through the whole apartment. The stylish black kitchen and several of the furniture pieces are from Vipp.//



 



4 kommentarer:

  1. Such a fantastic home, I think my favourite items are those fab industrial lights! Have a great weekend.

    SvaraRadera
  2. Great kitchen, thanks for the inspiration! Love your blog, becoming a new folower !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanx for following me!

      Have a nice weekend!

      Blackbird

      Radera
  3. This amazing table please :) Great home!

    SvaraRadera