Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 7 december 2011

WHITE DREAM FÖR SALE









Men oj, vad jag får lust att flytta när jag ser den här fina lägenheten i Haga (Göteborg)...och som dessutom är till salu, via Alvhem. Ja, tack! Jag tar den och flyttar in direkt!

But oh, how I get the urge to move when I see this nice apartment in Haga (Gothenburg) ... and that is also for sale, by Alvhem. Yes, thank you! I take it and move in immediately!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar