Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 15 november 2011

A BIT TO EARLY...!









Jag gillar julen...Jättemycket!..Om den presenteras i december!...Inte i oktober och inte i november. Jag blir alltid lika besviken när varuhus mm börjar julskylta så tidigt. Jag kunde bara inte låta bli att visa dehär bilderna för tidigt. Jag sprang över dem när jag läste senaste Lantliv. Det är ett helt underbart sommarhus, som på vintern görs om till ett fantastiskt vinter/julhem. Åh vad jag blir sugen på ett sådant hus...och en sådan där dansk gran. Det står på min önskelista i år!

I like Christmas ... much! .. If it is presented in December!...Not in October and not in November. I always turned disappointed when departmentstores, etc. show christmas stuff so early. I just could not help show you this pictures too soon. I ran across them when I read last Lantliv. It is an absolutely wonderful summerhouse, which in winter is about a fantastic winter / christmashome. Oh what I feel like such a house ...and one of those danish christmastrees. It is on my wish list this year!



2 kommentarer:

  1. Ja så fint! Och granen som man vill ha..!

    SvaraRadera
  2. Hur fint som helst!... Jag flyttar gärna in dit imorgon! :-)
    Härlig blogg, jag kollar ofta in- inspirerande och med många fina bilder!
    Kram,
    Judita

    SvaraRadera