Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 29 september 2011

NATURAL AUTUMN COLORS


Åh vad jag gillar de här bilderna! Samtliga bilder kommer från bloggen Bicocacolors, som drivs av en spansk tjej, som är riktigt grym med sin kamera. Ni måste bara ta er en titt på hennes blogg! Det finns hur mycket vackra bilder som helst! 

Oh, how I love these pictures! All images come from the blog, Bicocacolors, runned by a Spanish girl who is really good with her camera. You just have to take a look at her blog! There are so many lovely pics!



4 kommentarer: