Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 22 september 2011

FOR SALE...




Just nu är det ovanligt många fina lägenheter till salu. Det här hemmet, som finns utlagt på Skandiamäklarnas hemsida, inspirerade mig extra mycket idag, eftersom jag ska ut på stan och jaga sjyssta ramar till min tavelvägg, som jag håller på att fixa...

Right now, there are many nice apartments for sale. This home, which is available on the Skandiamäklarnas website, inspired me extra, because I'm looking for creative walls for my flat...

3 kommentarer:

  1. Superfint hem!! Jag håller också på med en tavelvägg här hemma! Ska bli kul att se hur din blir!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint! Jag tror dessutom de har Norrgavels nya snygga matbord! Hjälp! (matbordet på ditt andra inlägg kan jag dessvärre inte hjälpe dig med..) :)
    /Hanna

    SvaraRadera
  3. otroligt snyggt, älskar att det var så färgglatt med mycket randiga afroart grejer osv. och mycket fin tavelvägg!

    SvaraRadera